Saturday, January 14, 2012

exam da habis!!! time for enjoy..


Exam dah habis!! yah00 . .
 jom release tension
aku nak 'kodo' balik masa2 aku study ari tuh


~ aku nak tgk movie sampai pagi

~ aku nak tido sampai rasa nak bangun

~ aku nak keluar jalan2 dgn geng2 aku smpai habis duit

 
adakah apabila kita 'kodo' balik masa study kita dengan semua benda2 nih, hati kita akan jd lebih tenang, hati kita kan jadi lebih bahagia?? 


tgk movie sampai pagi ~ pastu mula lah tak cukup tido, pastu penim kepala, pastu semua kerja2 kita pada hari tu jadi tungang langang, solat pon tak boleh nak khusyuk . . enjoy ke nih??

tido sampai rasa nak bangun ~ pastu solat tu, ambik yg akhir2 waktu jer . . gini ke enjoy??

keluar jalan2 sampai habis duit ~ pastu mula lah tak cukup duit nak makan lah, nak beli tiket lah . . camni ke enjoy??


"berhibur tiada salah nya kerana hiburan itu indah
hanya pabila salah memilihnya 
membuat kita jadi bersalah"


ok jer nak buat semua nih, tp kena berpada-pada la kan . .


kalo time exam solat awal waktu, 
siap buat solat sunat lagi
quran pon tak pernah tnggal
rajin g masjid


apa la salahnya kalo lps exam pon gini kan.. ni la baru enjoy namanya..


ni tak, bila hbs exam jer tnggal semua tuh, tak pon buat tak sehabat time exam, cam tak ikhlas plak kita ni kan. .


ect, nak ingat kan diri sendiri . . tp, kalo org lain boleh ambik manfaat jgk dr post aku kali ni, lagi lah enjoy hidup aku . . hehehe


ok dah, jom kemas barang, sebab esok balik ! !


cita2 aku untuk cuti kali nih, nak jadi penyejuk mata ummi wa abah . . amin . . credit to hafizah




 bdk lepas spm ,  ari ni dy ada call ty aku blk bila . . kata kawan aku, dy call sbb x sabar nk tnggu aku blk la tuh . . hahaha . . ye la sgt kan . .

1 comment:

  1. jeles nga mu..
    aku tengah sabar menunggu habisnye xm ni..
    xsabar nak kelik..huhu

    ReplyDelete