Saturday, July 16, 2011

orang-orang yang saya suka :)

assalamualaikum.. 

x tau knp mata aku ni x bleh nk ttp plak mlm ni.. so, ak nk cite lah sikit pasal org2 yg mayb korang knl, yg aku knl, and org2 tu ak suka.. or dgn erti kata lain, minat la kot.. hehe

tp, aku ni bkn r peminat SETIA pon
aku mnt diorang buat mase skrng ni jer
lps ni aku akn mnt org lain plak 
sbb, aku nk jadi peminat SETIA utk my hubby jer  menggediks sikit

and, ak x lah mnt giler2 smpai nk kene save pic2 diorang,
mlm2, sblm tido kene tgk..  
kalau t'serempak mane2 nk kene bergmbr or "abg nk sign bleh??"
x pon, mnghbs kan duit ummi abah aku utk diorang
juz, kekadang tu terhabis masa jer... hee


ni org2 yg korang mayb knl, yg aku suka..


1 ) YONG HWA


mula2 tau dia ni wujud, dlm cite you are beautiful
tp time tu x mnt lg sbb suke hero first lg..
pastu, tgk WGM.. berkenan di hati r kat mamat nih
aku doakan dia mndapat hidayah oleh ALLAH

aku ni spttnya syukur, sbb lahir dalam keluarga islam
suasana islam, 
study pon kat Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia
promote u sikit  
kesian kat diorang yg x prnah berkesempatan tau psl islam
sbb tu, kalau ade peluang kita kena dakwah diorang
kalau x de peluang or x mampu
kita boleh dakwah dgn cara jaga akhlak kita
so, bila diorang tgk akhlak kita baik
InsyaAllah diorang akan tertarik ngan islam
btol x?? 


2 ) BETO KUSYAIRY




aku x lah mnt dia sbnrnyer
tp, aku mnt watak dia dalam GENG SURAU
mmg mnt r mayat a.k.a razif tuh
kalau mmg kat luar dia camtu
mmg aku terima r pinangan dia
hehe, menkoyakan diri jap
 dlm cite tu, dia dulu bdk jht giler
sampai org panggil dia mayat
pastu, insaf jd bdk baik..
tp org kampung susah nk terima dia blk..
dulu time kecik aku berangan nk kawen ngan org mcm ni r..
hehe, lawak giler bila pikir blk

Setiap manusia itu tidak lari dari melakukan kesilapan dan kesalahan.
sememangnya susah nk memberi kemaafan kat org yg pernah 
menyakitkan hati kita
kat mulut dah maaf, 
tp dalam hati berdendam lagi..
kat depan tunjuk baik
tp kat belakang dok mengumpat lagi..
alangkah indahnya kalau kita boleh memaafkan seseorg..
hati jadi tenang tenang
tubuh jadi sihat
boleh jadi awek muda lg
nk tau selanjutnya pasal kemaafan bleh tgk sini
heeee 


3 ) Khairul Fahmi 



aku suka tgk dia ni atas padang
bila dah dpt tngkap bola tu, mmg peluk giler r
mmg syg bola.. hehe
 tiba2 aku minat pemain bola sepak
padahal bola sepak pon ak x minat
tp, sejak bila ntah
xcited tgk bola
bleh plak tu ak knl nama2 diorang
especially, team TRW
gomo kelate gomo
tetibe semangat plak

ape2 pon aku doakan dia berjaya hidup ddunia n akhirat
and berbahagia ngan tunang tersayang 
smpai ke ank cucu cicit


 last skali nak out of topic skit..
aku suka makan begedil
hehehehehehehe (gelak penuh makna)

No comments:

Post a Comment