Monday, July 18, 2011

rahsia..

dulu time kecik aku n adik aku
digelar INTERNET BURUK oleh kakak2 aku..
sbb kitorg ni penyebar informasi2 yg terkini berserta tepat dan mantap
ape2 yg diorng buat kat rumah mesti rumah sebelah tau
memang x boleh simpan RAHSIA lah..
biaselah tu.. bdk kecik kan memang banyak cakap.. heee


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


sekarang bila dah besar,
apa2 perkara yg awalnyer aku nk rahsiakan kat kakak2 aku
mesti tercerita jugak kat diorang..
contohnyer ke-mak nga-an (cuai) aku nih..
konon nyer aku x nak cerita sbb x tahan diorang akan mengata aku..
kalau skali dua x pe lah, ni x..
sampai kucing berjanggut pon, ingatan diorang masih kuat lagi..
memang style kitorang camnih, asal ingat jer mesti mengata..
maybe, kalau hilang ingatan,
baru x mengata kot.. 


masa aku study kat pj dulu,
aku ada lar beli satu kasut ni
kakak aku selalu pesan sebelum bayar tu check dulu
takot2, ada cacat mane2..
aku pon check lah 
tgk atas, bwh, kiri, kanan 
ok cukup sifat
size pon check takot besar sbelah.
ok done, boleh bayar..

tup tup, balik bilik
tgk2, satu saiz 5, satu lagi saiz 6.. 
aku rasa dah giler berhati2 da td
asal bleh jadi gini jgk, saiz pon check rasenyer..
baru aku teringat masa aku check saiz tadi
aku check sebelah jer..
hahaha, adakah sememangnyer aku "mak nga" ek??
huhuhu

aku janji ngan diri aku, 
yang aku x nak cite kat kakak aku..
tp, tup tup masa kakak aku ( acik ) call aku
dengan spontan nyer aku bercerita dengan lancar nyer..
memang x boleh simpan RAHSIA btol aku ni..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


satu lagi rahsia yang aku x nak bagi tau diorang,
pasal wujud nyer blog ni.. heeee
ye lah, senang sikit nak kutuk diorang
hehehe..
last2, spucik tau jugak!!!

p/s kepada acik :
kalau baca tu, senyap jer lah.. ni bising2 sapa 1 kampung tau..
supo angoh masok.. heee



 
ape2 pon, aku bersyukur sgt2
dikurniakan  adik bradik ini...
i luv them much..

my sibling











2 comments: