Monday, July 11, 2011

Saya suka makan d0nut


Dulu time kecik2, kazen2 aku suka sangat panggil aku DONUT.. 
x tau knape.. 
maybe time kecik dulu muka ak chubby n bulat macam donut kot.. huhu

tp, mmg aku suke makan donut.. 
dulu time skolah aku suka makan donut kat kedai stesen bas kb,
x tau ade lagi x skrang.. sbb dah lame x naik bas.. 
rm0.50 satu.. yg besar punyer..

sekarang bila da bsr ni,
ak up sikit
suka donut ni..

California Almond Big Apple


 bez giler beb donut nie..
sape2 nk ngorat aku boleh try beli donut ni kat ak ek..
heee  :)

Alhamdulilah, ni salah satu ni'mat makan yang boleh aku rase..
Allah boleh tarik bila2 mase jer ni'mat ni
contohnyer time aku demam
mase ni bagi makanan sesedap mane pon kat aku, 
confirm x rase ape2..
sebab tu, kita mesti sentiasa bersyukur kat Allah
ni baru ni'mat makan donut
x masuk lagi makan bende lain..
hehe

2 comments: